Communicatie

CS mockup tafel_folder

Horeca is beleving, is meer dan alleen het juiste assortiment, juiste sfeer, juiste prijs. Communicatue, overbrengen, elkaar begrijpen is waarschijnlijk even belangrijk als bovengenoemde onderwerpen, maar bovenal, communiceren is niet alleen praten, het is ook luisteren.

Met wie willen we communiceren:

ONZE GASTEN

Dagelijks komen onze gasten langs voor een heerlijke en eerlijke lunch. Tijdens deze bezoeken zal er een luisterend oor zijn vanuit onze mensen en signalen worden opgepikt en indien nodig wordt er actie ondernomen.

U ALS OPDRACHTGEVER

Tijdens de geplande kwartaalbesprekingen, is het te allen tijde mogelijk om binnen te komen bij ons. Onze open cultuur zorgt voor een hele lage drempel en de deuren staan altijd open. Daarnaast komen wij wekelijks bij opdrachtgever over de vloer voor de weekronde en af en toe kloppen we even bij u aan met de vraag of er bijzonderheden zijn.

ONZE MEDEWERKERS

Op de wekelijkse ronde nemen wij altijd de tijd voor onze toppers op de werkvloer! Dat kan een kopje koffie zijn (een flitsbezoek) of een dagje meedraaien en ervaren hoe het gaat. Ook hier is de communicatie open, alles mag en kan gevraagd worden. onze mensen zijn ons dierbaar, ze zijn geen nummer, maar Jan, Piet, Agnes, Margot enz.

ONZE LEVERANCIERS

Net zoals met onze opdrachtgevers, houden wij ook van lange relaties met onze leveranciers. Alle leveranciers komen uit Noord Nederland en minimaal 1 keer per jaar vindt er een evaluatiemoment plaats, waarbij alle locaties een rapport schrijven over de desbetreffende leverancier. Dit kan positief of negatief zijn. deze rapporten worden in een verslag verwerkt en doorgenomen met de leverancier. Deze kan zijn/haar voordelen er uit halen, met als doel de service en kwaliteit nog beter te laten worden.

Wat willen we onder andere communiceren:

→ Bewust maken/gezondheid.
→ Agendaís.
→ Acties.
→ KPIís.
→ Trends.

Welke kanalen gebruiken wij om te communiceren:

DIGITALE INFORMATIESCHERMEN

Op de informatieschermen staan de trends in catering op, de speciale acties zoals de maandbroodjes, de combideals en het maandmenu. Tevens staan er gezondheidscoderingen op ('Stoplichtsysteem').

CS mockup TV

MAAND MENUíS

Beijk Catering zorgt voor variatie en creativiteit. Wij maken gebruik van verse en lokale producten uit de regio en een aantal van onze maaltijden en gerechten zijn seizoensgebonden. Wij zorgen daarnaast voor voldoende variatie door:
→ Combi deals: bijvoorbeeld een broodje in combinatie met ťťn van onze smoothies. De maandelijkse combi deal wordt gepromoot en scherp geprijsd. Bij de combi deal wordt expliciet rekening gehouden met een gezonde keuze.
→ Topper van de maand.
→ VVV-broodje van de maand (vegetarisch, voedzaam en verantwoord).
→ Wisselend maandmenu.
→ Themadagen: 'Woensdag gehaktdag' en 'Vrijdag visdag'.
→ Themaweken: Beijk Catering organiseert regelmatig een actie of een evenement.

WEKELIJKSE RONDE

Iedere week zal er van een van onze managers een bezoekje worden gebracht aan al onze locaties. Dit kan een flitsbezoek zijn (kop koffie en door) of een bezoek waarbij een dagdeel mee wordt gewerkt (om zo te kijken hoe het gaat). Tijdens deze weekronde is er uiteraard de mogelijk voor de werknemers om vragen te stellen, daarnaast zal er bij de opdrachtgever langs worden gelopen met de vraag of er bijzonderheden zijn.

KWARTAALOVERLEG

Vier keer per jaar vindt er een kwartaaloverleg plaats met u als opdrachtgever en onze bedrijfsleider catering. Tijdens dit overleg zullen de volgende zaken worden besproken:
→ De afgesproken KPIís.
→ De managementrapportage.
→ Eventuele uitgevoerde keuringen.
→ Lopende zaken.
→ Trends.
→ Agendaís.
→ Acties.
Al deze punten worden verwerkt in de rapportage, waarbij na het gesprek de notulen worden toegevoegd.

Terug naar home