Tevreden gast

CS waarderings_iconen

Wij gaan voor tevreden gasten, immers we hebben alleen recht van bestaan als onze gasten terug komen. Onze uitstraling ons assortiment, de prijsstelling, de vriendelijkheid van onze mensen dragen allemaal bij aan ons belangrijkste doel, een tevreden gast.

Om dit te bewaken, gebruiken wij de volgende drie meetinstrumenten:

KLANTENVERTELLEN.NL

Klantenvertellen.nl is een onafhankelijke organisatie, waarbij wij ons hebben aangesloten. Deze organisatie meet bij de restaurants de klanttevredenheid.

Dit doen ze op de volgende wijze:
→ U als opdrachtgever levert een lijst aan met namen en e-mailadressen van de gebruikers welke een gefundeerde mening over het restaurant hebben.
→ Eén maal per kwartaal worden deze mensen via de mail uitgenodigd om hun mening te geven over de aspecten van het restaurant.
→ Indien hier cijfers onder de zes uitkomen wordt er contact opgenomen met de betreffende persoon, om te onderzoeken wat wij beter kunnen doen.
→ In het kwartaaloverleg worden de resultaten met u besproken.
+ Op dit moment is ons gemiddelde cijfer een 7,9.

THUMBS UP THUMBS DOWN

Thumbs up Thumbs down is een door ons zelf ontwikkelde app. Twee maal per jaar wordt deze digitale zuil, een week lang bij u in het restaurant geplaatst. Onze medewerker(s) zullen vragen aan de gasten om even tijd te nemen en hun mening te geven.

Dit gaat op de volgende wijze:
→ De gast wordt volgende gevraagd:
• Druk op Thumbs up of Thumbs down.
• Geef het aantal sterren bij drie vragen.
• Geef uw e-mailadres.
• Geef aan of u mee wil doen met klantenvertellen.nl.
→ In het kwartaaloverleg worden de resultaten met u besproken.
+ Gemiddeld krijgen we ongeveer 45 reacties binnen de betreffende week.
+ Op dit moment is ons Thumbs up percentage 84%.

MANAGEMENTRAPPORTAGE

Eenmaal per kwartaal zitten we met u als opdrachtgever rond de tafel om de samenwerking te bespreken. Een van de onderwerpen die aan de orde zal komen, is uw tevredenheid.

Wij vragen u ons een beoordeling te geven op de volgende twee punten:
→ Hoe tevreden bent u?
→ Beveelt u ons aan?
+ Op dit moment beveelt 95% ons aan.
+ Op dit moment is ons tevredenheidcijfer een 8,5.

Terug naar home