Je haalt mij de woorden uit de mond

Je haalt mij de woorden uit de mond

Bij dit arrangement zetten we net dat stapje extra, kortom we maken er een feestje van! Er moet gewerkt worden maar de onderlinge sfeer is ook belangrijk. De volgende dag hebben we het er nog steeds over, "we hebben genoten".

Ontvangst
U wordt hartelijk ontvangen met een kop koffie of thee, cake en koek. Uiteraard is het voor uw gasten ook mogelijk te kiezen voor een glaasje fris. Voordat de vergadering van start gaat heeft u de gelegenheid nog even bij te praten met uw gasten.

De vergadering
Vervolgens moet er gewerkt worden, vergaderen of trainen, de zaal staat voor u klaar in de door u doorgeven opstelling. Tevens zorgen wij voor een beamer en flip-over. Ook in de zaal zorgen wij voor koffie,thee en ijswater, het zal u aan niets ontbreken.

Het buffet
Na uw vergadering staat het buffet "Leven als Adam en Eva in het paradijs” voor u klaar, onze gastdames en -heren zijn gereed om u een wijntje te serveren uit ons luxe wijnarrangement. In alle rust heeft u de gelegenheid om de dag de revue te laten passeren.

Ons luxe buffet "Leven als Adam en Eva in het paradijs" ziet er als volgt uit:

Salades
- Bourgondische aardappelsalade met uitgebakken spekjes en bosui
- Salade symfonie met de bekende Franse dressing van rode wijn, mosterd en dille-azijn
Palet met vis
- Getrancheerde gerookte en huisgemarineerde zalm Gravad Lax
- Gerookte forel met mierikswortelsaus
- Verse Hollandse haring met uitjes
- Echte noorse garnalen met cocktailsaus
- Gerookte makreelfilet
Palet met vlees
- Gerookte kipfilet
- Roompaté
- Honingachterham
- Fricandeau
- Panchette Italiaanse ham

Warme gerechten
- Varkenshaassaté in pittige pindasaus
- Kip Madras in milde kerriesaus
- Pandanrijst
- Seizoengroente

Dit alles wordt geserveerd met stokbrood, ciabatta, donkerbruin oerbrood, kruidenboter en diverse sauzen.

Ons heerlijke wijnarrangement bestaat uit:
Luxe wijnen bij uw buffet inclusief tafelwater, frisdranken en bier.

Zaalinformatie
Onze locaties lenen zich uitstekend voor het organiseren van een breed scala aan evenementen.
Bij onze locaties kunt u zalen los reserveren, maar ook in combinatie. U kunt bij ons terecht voor zowel kleine als grote gezelschappen, zelfs het huren van een tijdelijke kantoorruimte voor de organisatie van een groot evenement behoort tot de mogelijkheden. Kortom u bent bij ons aan het juiste adres voor al uw congressen, meetings, netwerkborrels, personeelsfeesten, familiefeesten en bruiloften.

Prijs (inclusief BTW) en arrangementsoverzicht

10 t/m 14 personen € 75,65 p.p.
15 t/m 19 personen € 72,55 p.p.
20 t/m 24 personen € 70,75 p.p.
25 t/m 49 personen € 68,45 p.p.
50 t/m 99 personen € 67,65 p.p.
100 of meer personen € 67,20 p.p.
 
Overige informatie
Tijdsduur 6 uren, optioneel uit te breiden
Culinair Koffie, thee, water, cake, koek, diner, en wijnarrangement
Inclusief Zaalhuur, bediening, beamer en flip-over

Nog even dit:

  • In onderling overleg kunnen we altijd afwijken van dit arrangement
Je haalt mij de woorden uit de mondJe haalt mij de woorden uit de mondJe haalt mij de woorden uit de mond